Lehti 48: Keskustelua 48/2000 vsk 55 s. 5000

Esko Aalto-Setälälle

Hannu Savolainen

Kiitos kommenteistasi keskusteluun lääkäripäivien oheisohjelmasta. Silti luin kommenttisi äärimmäisellä huolestuneisuudella: jos todella olisi niin, että tuo tammikuun viikko olisi ainoa viikko, jolloin suomalaiset lääkärit harrastavat kulttuuria, tilanne olisi kammottava. Päinvastoin lähden siitä…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat