Lehti 3: Keskustelua 3/1996 vsk 51 s. 229

Jääkö jäsenmaksuja maksamatta?

Rafael Aspholm

Onneksi olkoon Suomen Lääkäriliiton hallituksen 2.3.95 tekemän ryhdikkään päätöksen johdosta (viite Pentti Alholan kirje 5.12.95). On se hienoa, että kun ei edunvalvonta oikein tahdo sujua, niin sentään omat jäsenet osataan pitää ruodussa. Lieneekö sattuma, että juuri nyt on päätetty jäsenmaksujen…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat