Lehti 25: Keskustelua 25/1995 vsk 50 s. 2606

Kommentille kommentti

Martti Paloheimo

Juhannuksen edellä saapuneessa Lääkärilehdessä oli kuin olikin tällä palstalla kommentti "Martti Paloheimon ajatuksiin". Vihdoinkin siis joku! Ja kuka muu se olikaan kuin Ben Furman. Olisi pitänyt arvata! Valitettavasti Furman kuitenkin kirjoittaa aivan muusta kuin juuri minun ajatuksistani.

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat