Lehti 4: Keskustelua 4/1997 vsk 52 s. 356

Kommentti Kari Pylkkäselle hänen mielenterveyslakia koskevan kirjoitukseni kommentointiin

Seppo Utria

Hyvä, että avasit keskustelun tästä asiasta (SLL 35/96). Mielestäni vallitseva tilanne ei ole hyvä ja kaipaa muutosta. Ellei ongelmia olisi, niin en olisi artikkeliani laatinut. Se perustuu tosiasioihin, joihin työssäni olen törmännyt. Uskon, etten ole yksin näiden ongelmien kanssa. Omaiset lähinnä…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat