Lehti 29: Keskustelua 29/1996 vsk 51 s. 3043

Lääkäriliitto - hampaaton tiikeri?

Seppo Renvall

Olen valmistunut lääkäriksi vuonna 1966. Vuodesta 1966 vuoteen 1996 ovat lääkäreiden palkka- ja työolosuhteet jatkuvasti huonontuneet, mutta velvollisuudet lisääntyneet ja arvostus laskenut muihin ammattiryhmiin nähden. Lääkäriliitto on ollut erittäin huono ja välinpitämätön lääkärikunnan etujen…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat