Lehti 4: Keskustelua 4/1996 vsk 51 s. 348

Miksei depressiolääkettä saisi käyttää?

Minua on hämmästyttänyt tiedotusvälineiden ja joidenkin lääkärien nuiva suhtautuminen ns. onnellisuuspillereihin, kuten Fontexia ja muita vastaavia lääkkeitä täysin virheellisesti kutsutaan. Haluan esittää oman kantani, joka perustuu omiin kokemuksiini mainitun lääkkeen vaikutuksesta. Jollakulla…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat