Lehti 7: Keskustelua 7/1997 vsk 52 s. 768

Ovatko Lääkäriliiton jäsenmaksut ylimitoitetut?

Jaakko Kinnunen

Luin viimeistä Ekonomi-lehteä, ja silmiini osui SEFE:n (Suomen Ekonomit, myös Akavalainen kuten Lääkäriliittokin) mainos, jossa luvataan, että kallein jäsenmaksu on enimmillään vain 3,22 mk päivältä eli puolet meidän Lääkäriliiton kalleimmasta vuosimaksusta 2 300 mk. SEFE:n mainoksesta käy ilmi…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat