Lehti 34: Keskustelua 34/1996 vsk 51 s. 3676

Ovatko Lääkäriliitto ja toiminnanjohtaja myymässä lääkärit 45 tunnin työaikaan?

Seppo Renvall

Toiminnanjohtaja Äärimaa on Lääkäriliiton muiden neuvottelijoiden kanssa esittänyt että lääkäreiden normaali viikkotuntimäärä nostetaan 45:een. Näin lääkärit joutuisivat lisäämään työpanostaan 8 tuntia viikossa eli runsaan työpäivän. Edellä mainittu asia toteutettiin Ruotsissa vuosia sitten…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat