Lehti 26: Keskustelua 26/1996 vsk 51 s. 2650

Parannetaanko laatua vai kehitetäänkö vain?

Kimmo Räsänen

Mielestäni englannin kielessä yleisesti käytetty termi "quality im-provement" tulisi kääntää "laadun parantaminen" eikä "laadun kehittäminen". Ja erityisesti harmittaa kun tämä kehittäminen on sitten käännetty takaisin englannin kielelle "quality development" (1). Kun varsinkin Yhdysvalloissa…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat