Lehti 30: Keskustelua 30/1997 vsk 52 s. 3545

Pitäisiköhän suuntaa muuttaa?

Yrjö Saarikoski

Väestövastuu on jossain vaiheessa saattanut olla ihan hyvä asia. Voi kuitenkin olla, että sille on käymässä kuten keskitetyille ammattiliitoille muutenkin: aika on ajanut niiden ohi. Olen nyt katsellut mitä Paperiliitossa tapahtui ja nähnyt nämä ihmiset läheltä. Arvostan heitä ja pidin heistä. Onko…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat