Lehti 34: Keskustelua 34/1996 vsk 51 s. 3676

Seppo Renvallille

En ole esittänyt, eivätkä myöskään Lääkäriliiton neuvottelijat, että lääkäreiden normaali viikkotuntimäärä nostettaisiin 45:een. Olemme päinvastoin esittäneet, että lääkäreiden työsidonnaisuus viikossa rajattaisiin korkeintaan tähän tuntimäärään. Asia on ollut ajankohtainen ennenkaikkea ns.

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat