Lehti 10: Keskustelua 10/1996 vsk 51 s. 1117

Ulkoisten syiden luokitus mahdoton, onko se tarpeenkaan?

Timo Niinimäki

Hoitoilmoituksia annettaessa on rekisteröity tapaturmien, haittavaikutusten ja hoitovahinkojen ulkoiset syyt erityisellä koodilla. Aikaisemmin käytetty E-koodi ei kovinkaan paljon häirinnyt normaalia työtä suppeutensa ja selkeytensä vuoksi. Nyt uuden ICD-10 luokituksen vastaava koodi on…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat