Suomen Teollisuuslääketieteen Yhdistys 50 vuotta Työelämän uusi murros tuo työterveyshuollolle vaativia haasteita
Sodanjälkeisen jälleenrakentamisen merkit ulottuivat 50 vuotta sitten niin ikäluokkiin kuin yhteisöihinkin. Tuolloin perustettiin myös Suomen Teollisuuslääketieteen Yhdistys erityisesti työpaikkalääkärien koulutuksen kehittäjäksi. Tehtävä on tärkeä edelleen, nyt kun työkykyä ylläpitävän toiminnan ja kuntoutuksen merkitys korostuu myös työterveyshuollon roolissa, totesi yhdistyksen nykyinen puheenjohtaja, ylilääkäri Ilkka Torstila yhdistyksen juhlaseminaarissa Helsingissä.
Suomen neljänneksi suurin erikoislääkärijärjestö, Suomen Teollisuuslääketieteen Yhdistys, kokoaa nykyään riveihinsä lähes kaikki suomalaiset työterveyslääkärit, noin 1 000 jäsentä. STLY vietti 50-vuotisjuhliaan huhtikuussa Helsingissä juhlaseminaarin merkeissä. Juhlan kunniaksi ilmestyi yhdistyksen…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



