Lehti 43: Muu kirjoitus 43/2000 vsk 55 s. 4438

World Medical Tennis Society 30 vuotta

Lääkäreiden 30. World Medical Tennis Societyn (WMTS) järjestämät tenniskilpailut pelattiin syyskuun 2.-9. päivänä Adrianmeren rannalla Cervia-Milano Marittimassa, Italiassa. Ensimmäiset WMTS-kilpailut pelattiin vuonna 1972 Monte Carlossa, jonka jälkeen maailmanlaajuinen lääkäreiden tennisyhteisö on järjestänyt kisoja vuosittain jossain jäsenmaassaan.

Micaela Hernberg

WMTS-järjestöön kuuluu nykyään 57 maata. Suomi on toiminut kilpailujen isäntämaana vuosina 1983 ja 1994. Tänä vuonna WMTS-kisoihin osallistui yli 450 ihmistä. Suuresta osanottajamäärästä huolimatta järjestäjät onnistuivat erinomaisesti kisajärjestelyissä. Suomesta oli lähtenyt matkaan yli 20…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat