World Medical Tennis Society 30 vuotta
Lääkäreiden 30. World Medical Tennis Societyn (WMTS) järjestämät tenniskilpailut pelattiin syyskuun 2.-9. päivänä Adrianmeren rannalla Cervia-Milano Marittimassa, Italiassa. Ensimmäiset WMTS-kilpailut pelattiin vuonna 1972 Monte Carlossa, jonka jälkeen maailmanlaajuinen lääkäreiden tennisyhteisö on järjestänyt kisoja vuosittain jossain jäsenmaassaan.
WMTS-järjestöön kuuluu nykyään 57 maata. Suomi on toiminut kilpailujen isäntämaana vuosina 1983 ja 1994. Tänä vuonna WMTS-kisoihin osallistui yli 450 ihmistä. Suuresta osanottajamäärästä huolimatta järjestäjät onnistuivat erinomaisesti kisajärjestelyissä. Suomesta oli lähtenyt matkaan yli 20…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



