Odottamisen tuska
Tulevaisuuden ennustaminen on varsin vaikeaa, vaikka tietyt lainalaisuudet olisivatkin voimassa, sen tietää jokainen sääennustuksia seurannut. Nykytilanteessa mitään lainalaisuuksia ei ole. Pitäisi vain malttaa. I
Terhi Savolainen
Ikäisekseen vanha lääkärijärjestöaktiivi, akuuttilääketieteeseen erikoistuva lääkäri Terhi Savolainen bloggaa ruuhkavuosiperheen ja lääkärin arjesta. kuva: Mikko Käkelä
Olen aina ollut hieman kärsimätön luonne, huono odottamaan. Iän myötä kuvittelisi ihmisen pehmenevän ja saavan lisää malttia. Minulle on käynyt juuri toisin päin. Luonne on ehkä vaikuttanut erikoisalavalintaankin ja huomaan, että päivystyksissä sekä hoitohenkilökunnassa että meissä lääkäreissä…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



