Lehti 3: Kolumni 3/2017 vsk 72 s. 168

Eutanasia – hyvä kuolema?

Sohvi Mäntykoski

Hämmentyneenä olen seurannut julkisuudessa käytävää eutanasiakeskustelua, joka nyt uuden kansalaisaloitteen myötä on jälleen saanut ilmaa siipiensä alle. Minulla ei ole erityisen jyrkkää kantaa, ymmärrän molempien osapuolien näkemyksiä oikein hyvin. Itse pidän kuolevien potilaiden hoitamista…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat