Kolumni

Palliatiivista hoitoa anoreksiaan?

Jos arvelette, ettei tällaista voisi tapahtua Suomessa, saatatte olla väärässä.

Neiti A oli 30-vuotias nainen, jolla oli taustallaan pitkäkestoinen syömishäiriötausta. Hän oli kärsinyt yli kymmenen vuotta anoreksiasta ja pakko-oireisesta häiriöstä, joita oli hoidettu lukuisin eri tavoin. Neiti A ei ollut toipunut, vaan noudatti edelleen päivittäistä 300 kilokalorin…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat