Kommentti Suom Lääkäril 2026;81:e47093, www.laakarilehti.fi/e47093

Meistä tuli lääkäreitä, johtajia ja sihteereitä

Saana Mandelin

Mikko Käkelä … “Meistä tuli lääkäreitä, lääkäreitä ja lääkäreitä…” lauloimme railakkaasti opiskeluaikoina Anssi Kelan 1972:n tahtiin. Kappaleen kertosäkeeseen tiivistyi onnen, ylpeyden ja nuoruuden ilakoinnin lisäksi syvällisempi lupaus: meillä on hieno ammatti, identiteetti ja tulevaisuus. ”Meidän…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat