Eteisvärinäpotilaan ei kannata lopettaa kahvin juontia
Kahvinon arveltu olevan haitallista eteisvärinäpotilaalle. Mitään tutkimustietoa tämän uskomuksen tueksi ei kuitenkaan ole ollut. Nyt näyttää pikemminkin siltä, että kahvi voi vähentää eteisvärinäkohtauksia – yhtä paljon kuin monet rytmilääkkeet. Pohjoisamerikkalaiset ja australialaiset tutkijat…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



