Omega-3-rasvahappolisät ja D-vitamiini eivät vähennä eteisvärinää
Kokeelliset ja havainnoivat tutkimukset ovat viitanneet siihen, että omega-3-rasvahapot ja D-vitamiini voisivat vähentää eteisvärinän ilmaantumista. Nyt uusi laaja tutkimus osoittaa, ettei kummastakaan ole hyötyä – pikemminkin päinvastoin. Vital Rhythm -tutkimuksessa satunnaistettiin yli 25 000 yli…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



