Vähentääkö D-vitamiini sydänriskejä?
D-vitamiinilla on biologisia vaikutuksia, jotka voivat edistää sydänterveyttä. D-vitamiinipitoisuudet ovatkin korreloineet käänteisesti sydänsairastavuuteen useissa havainnoivissa tutkimuksissa, mutta satunnaistuissa tutkimuksissa D-vitamiinilisällä ei ole saavutettu hyötyä sydänterveydelle. Uusin…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



