Lääkärilakko eteni uusille paikkakunnille
Neljäs lakkoviikko on hiljentänyt kuusi keskussairaalaa ja kuusi terveyskeskusta. Maanantaina lakkosairaaloiden lääkärit marssivat ulos työpaikaltaan hillityissä tunnelmissa, mutta päättäväisin mielin. "Ei ole mitään syytä antaa periksi!" totesivat lääkärit.
Satakunnan keskussairaala Porissa oli yksi uusista lakkopaikkakunnista. Sairaalan noin 130 lääkäristä lakossa on ensimmäisellä viikolla 15. Kaikki elektiiviset leikkaukset loppuivat, mutta suojelutyöstä saatiin aikaan molempia osapuolia tyydyttävät sopimukset. - Muutenkin neuvottelut työnantajan…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



