Suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa koetaan kasvukeskuksen kipuja Espoossa lääkärit ovat saaneet äänensä kuulumaan terveyskeskuksensa asioissa
Paikallistoiminnan kehittäminen on parhaillaan yksi Lääkäriliiton painopisteitä. Työehtoneuvottelujen lisääntyminen paikallistasolla sekä pelottaa että innostaa ay-aktiiveja.
Voimakkaasti kasvavassa Espoossa toimii vireä terveyskeskuslääkärien paikallisyhdistys, jossa on jo harjoiteltu yhteisen äänen korottamista.
Espoon terveyskeskuksen lääkärit ry ei ole Lääkäriliiton virallinen paikallisosasto, mutta hoitaa paikallisosaston tehtävät. Syyt omaan yhdistykseen ovat selkeät. - Espoossa tk-lääkärien ja sairaalalääkärien yhteinen osasto paisuisi niin suureksi, että alueterveyskeskusten ääni olisi vaarassa jäädä…
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



