Tee voi torjua diabetesta
Neljä kuppia tai enemmän teetä päivässä vähensi taipumusta sairastua tyypin 2 diabetekseen. Trendi näkyi jo henkilöillä, jotka kuluttivat teetä 1-4 kuppia päivässä. Tutkimuksessa oli 26 tutkimuskeskusta kahdeksasta Euroopan maasta, yli 12 000 tyypin 2 diabetekseen sairastunutta ja 16 800 verrokkia.
Kirjaudu sisään
Pääset lukemaan artikkelin, kun kirjaudut sisään Fimnet-tunnuksillasi. Kirjautuminen pysyy voimassa, jos et erikseen kirjaudu ulos sivulta laitteellasi. Jos luet lehteä yhteisessä käytössä olevalla koneella, muista myös kirjautua ulos sivustolta.
Lääkärilehti on Lääkäriliiton jäsenetu. Jos sinulla ei vielä ole jäsenen Fimnet-tunnuksia tai olet unohtanut salasanasi, hanki ne tästä.



