1. Lääkärilehti
  2. Liitossa
  3. Lääkärikompassin myyntiin uusi vetäjä
Liitto toi­mii 41/2018 vsk 73 s. 2348

Lääkärikompassin myyntiin uusi vetäjä

Katrin Penttinen keskittyy erityisesti ­Lääkärilehden mediamyynnin kehittämiseen.

Lääkärikompassin myyntiin uusi vetäjä Kuva 1 / 1

Tervetuloa taloon. Kerro lyhyesti tehtävästäsi.

"Toimin Lääkäriliitto-konsernissa markkinointijohtajana ja vedän Lääkärilehden mediamyyntiä. Tällä hetkellä yritän vielä hahmottaa kokonaiskuvaa, ja myynnin kehitystyö on vasta alkamassa. Ennen nykyistä tehtävääni toimin kaupallisena johtajana Taloustutka-nimisessä yrityksessä. Headhunter soitti ja sai houkuteltua uudelle toimialalle."

Mitä pidät tärkeänä työssäsi?

"Meidän tulee olla hyvä ja luotettava yhteistyökumppani kaikille sidosryhmille ja palvella asiakkaita mahdollisimman sujuvasti. Organisaatiossamme on jo tällä hetkellä mahtavia ihmisiä, jotka ovat jo ennen minua hoitaneet asioita upeasti. Lisäksi koen tärkeänä, että Lääkäriliiton sisällä kommunikointi eri osastojen välillä on helppoa. Esimiehenä haluan olla helposti lähestyttävä ja johdan ihmisiä luottamukseen perustuen. Isossa kuvassa kaiken pitää toimia saumattomasti ja jokaisella on oma tärkeä tehtävänsä."

Mitä toivot tulevaisuudelta?

"Kehitystyö on vasta alkamassa ja tietenkin se on jatkuvaa. Kaipaamme tietynlaista freesausta ja selkeyttä tekemiseen. Siihen liittyvät materiaalit, nettisivut, tuotteet kuin sisäinen toimintakin. Lisäksi meidän pitää katsoa palloa eri suunnasta ja löytää uusia näkökulmia tehdä tätä työtä. Parasta olisi se, että kun kahden vuoden kuluttua katson taaksepäin, voisin todeta tehdyt valinnat oikeiksi."

Mikä työssäsi on antoisinta?

Lue myös

"Olen oppinut kahdessa kuukaudessa valtavasti. Välillä kovalevy on mennyt aivan jumiin, ja olen pohtinut kauanko minulla mahtaa mennä ennen kuin opin tarvittavat asiat. Toisaalta, kun jättää asian muhimaan niin yhtäkkiä huomaa, että näinhän tämä menee ja pitääkin mennä. Kunnioitus lääkäreitä ja heidän työtään kohtaan on myös noussut tässä lyhyessä ajassa valtavasti."

Lääkärikompassi

Lääkärikompassi on Lääkäriliiton omistama yritys. Lääkärikompassi palvelee lääketieteen ammattilaisia, lääketeollisuuden yrityksiä sekä kuntia ja sairaanhoito-piirejä. Merkittävä osa -toimintaa on Lääkäri-lehden mediamyynti. Printti-ilmoitusten lisäksi Lääkäri-kompassi tarjoaa sähköisiä palveluita, kuten mainontaa Lääkärilehden ja Fimnetin verkko-sivuille sekä itsepalvelutuotteita kuten sähköpostisuoraa ja kotipostia. Näitä itsepalvelu-tuotteita asiakkaat voivat ostaa itse ja kohdistaa halutulle ryhmille.

Kirjoittajat
Pauliina Pohjala

Etusivulla juuri nyt

Ajassa
Nivelreumalääke Xeljanzia ei pidä käyttää suurina annoksina

Normaalin hoitoannoksen kaksinkertaistaminen voi suurentaa keuhkoveritulpan ja kuoleman riskiä.

Ajassa
Lääkekorvausmenot kasvoivat 73 miljoonaa euroa

Eniten kasvoivat syöpälääkkeiden ja immunovasteen muuntajien sekä veritautien lääkkeiden korvausmenot.

Kolumni
Kielikriiseistä ja kunnioituksesta

Vivahteet ja painotukset rakentavat seksuaalisuuttamme, ja erityisen suuri lataus on auktoriteetin – kuten vanhemman tai lääkärin – käyttämällä sanalla, kirjoittaa Janna Rantala.

Ajassa
Lakimuutos vauhdittaa laadun vertailua

Laaturekisterin avulla voidaan seurata hoitosuositusten toimivuutta ja noudattamista arjessa, kertoo Pia Maria Jonsson.

Näkökulma
Virheiden hyvä käsittely auttaa sietämään epävarmuutta

Virhe alkaa usein jo paljon ennen potilasvahinkoa, kirjoittaa Sara Launio.