Lehti 47: Keskustelua 47/2021 vsk 76 s. 2768

FinRavinto 2017 -tutkimusta voi tulkita toisin

Ilari Paakkari

Lääkärilehden kirjoitus esitti FinRavinto 2017-tutkimukseen nojautuen, että lähes kaikkien suomalaisten D-vitamiinin saanti on kunnossa (1). Onko tosiaan näin? Kommentoin muutamia kirjoituksen väitteitä. D-vitamiinin saanti oli riittävää 93 prosentilla suomalaisista … Väitettä perustellaan sillä…

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkärilehden työpaikat