Lehti 41: Liitto toi­mii 41/2006 vsk 61 s. 4263

Stetari-palkintojuhlassa iso joukko onnellisia voittajia

Ulla Järvi

- Lääkemainonta on niin tarkkaan säädelty ja vaikea toimiala, että on upeaa, että sen tekijöitä huomioidaan! kiteytti mainostoimisto Adsekin asiakkuusjohtaja

Paula Hoffstedt

varmasti monen ihmisen tunnot viimeviikkoisessa Stetari-juhlassa.

Helsingissä Bottalla palkittiin Suomen Lääkärilehden vuoden parhaat lääkemainokset ensimmäistä kertaa. Palkitut mainokset ja ihmiset mainosten takana on esitelty tämän lehden Ajassa-palstalla sivulla 4190.

- Mainos on myös osa lehden sisältöä, joten ei ole yhdentekevää, millaisia mainoksia on Suomen Lääkärilehdessä on, muistutti vastaava päätoimittaja

Taito Pekkarinen

tervetuliaispuheessaan.

Lue myös

Lääkärilukijat ovat vaativa yleisö, joka suhtautuu mainoksiin ehkä tavallista kriittisemmin. Joutuvathan he tekemään ratkaisuja, millaista hoitoa heidän potilaansa saavat. Informatiivinen, asiallinen lääkemainos on lääkärille tärkeä, mutta mainoksen pitää myös herättää mielikuvia ja jättää mahdollisimman pysyvä muistijälki näkijänsä ja lukijansa mieleen.

Lääkäriliitto Fimnet Lääkärilehti Potilaanlaakarilehti Lääkäripäivät Lääkärikompassi Erikoisalani Lääkäri 2030