Stetari-palkintojuhlassa iso joukko onnellisia voittajia
- Lääkemainonta on niin tarkkaan säädelty ja vaikea toimiala, että on upeaa, että sen tekijöitä huomioidaan! kiteytti mainostoimisto Adsekin asiakkuusjohtaja
Paula Hoffstedt
varmasti monen ihmisen tunnot viimeviikkoisessa Stetari-juhlassa.Helsingissä Bottalla palkittiin Suomen Lääkärilehden vuoden parhaat lääkemainokset ensimmäistä kertaa. Palkitut mainokset ja ihmiset mainosten takana on esitelty tämän lehden Ajassa-palstalla sivulla 4190.
- Mainos on myös osa lehden sisältöä, joten ei ole yhdentekevää, millaisia mainoksia on Suomen Lääkärilehdessä on, muistutti vastaava päätoimittaja
Taito Pekkarinen
tervetuliaispuheessaan.Lääkärilukijat ovat vaativa yleisö, joka suhtautuu mainoksiin ehkä tavallista kriittisemmin. Joutuvathan he tekemään ratkaisuja, millaista hoitoa heidän potilaansa saavat. Informatiivinen, asiallinen lääkemainos on lääkärille tärkeä, mutta mainoksen pitää myös herättää mielikuvia ja jättää mahdollisimman pysyvä muistijälki näkijänsä ja lukijansa mieleen.