Uutiskirje Yhdysvalloista AMA:N PUOLIVUOTISKOKOUS HAWAIJILLA
AMA piti joulukuun alussa luonteeltaan hallinnollisiin ja käytännöllisiin, ei tieteellisiin, asioihin keskittyvän puolivuotiskokouksensa Honolulussa. Käsiteltävänä oli mm. rajoitetun jäsenyyden (associate member) luominen järjestön hierarkiaan. Tällaista jäsenyyttä on ehdotettu tarjottavaksi sairaaloiden ja lääkäriryhmien hallinnollisille johtajille. Nämä jäsenet voisivat kuulua joihinkin komiteoihin, mutta eivät saisi äänestää. Asia oli pantu vireille jo viime vuoden vuosikokouksessa, mutta nyt valtuuskunta näytti haluavan luopua koko ajatuksesta.