Lääkäriliitto ei hyväksy KT:n yleiskirjettä vuorotyöstä
Lääkäriliitto ei hyväksy Kunnallisen työmarkkinalaitoksen 17.10.1996 lähettämää yleiskirjettä lääkärien siirtämisestä vuorotyöhön. Liitto paheksuu sitä, että yleiskirje lähetettiin, vaikka liitto oli ilmaissut siitä selkeän kielteisen kantansa ja neuvottelut Lääkäriliiton kanssa olivat vielä kesken. KT oli pyytänyt liitolta työaikalakia koskevia kirjallisia tavoitteita 18.10. mennessä, mutta kiirehti siitä huolimatta lähettämään vuorotyötä koskevat ohjeensa samana päivänä, jolloin Lääkäriliiton hallitus oli