Lääkäriliiton juristeille
Kun on seurannnut työaikalain soveltamisesta lääkärien työhön käytyä kädenvääntöä joutuu toteamaan, että KT viis' veisaa, toimiiko julkinen terveydenhuolto häiriöittä, kunhan lääkärit vain saadaan vuorotyöhön. En pidä itsenäni minään kuumakallena, mutta vuorotyöhön en mene, eikä siihen pitäisi yhdenkään muun lääkärin mennä. Lähden ennen nostelemaan koko kunnalliselta terveysverstaalta.